luni, 9 mai 2011

Sandwich oita

Made by Liana and Tudor







Am facut impreuna cu mami un sandwich haios: o oita alba ca neaua!
Ne-am spalat pe maini, ne-am pus sortuletele si...la treaba ;-)



Ingrediente:

4 felii de paine,
sunca de Praga,
crema de branza cu smantana Almette,
un triunghi de branza topita Hochand,
ceapa verde.

Mie mi-a dat mami un cutit din plastic, eu nu am voie sa umblu cu obiecte ascutite cu care ma pot rani.

Am uns doua felii de paine cu branza topita




apoi am adaugat felii de sunca de Praga.

Am uns si pe exterior




Din capetele maronii ale painii, se face parul oitei. Adica se taie cu un cutit ascutit marginile, rotunjindu-le, dand astfel forma parului cret. Asta a facut mami ;-)

Am uns cu crema de branza Almette.

Mami, e bine?



Aha...aici trebuia, scuze :(



Ceapa verde -tulpina-se taie rotocoale fine-obtinundu-se astfel ochii si narile-pe care le impingem putin in paine si indepartam invelisul alb-tot mami le-a facut ca eu am fugit la joaca :-)

Din resturile de paine de la lana, facem doua urechiuse pe care le lipim cu branza topita de capul oitei.



Asta-i tot!

Ce-ai zis?



Beeee...




Ce haioasa e oita...ha,ha,haaa :D

2 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

ce sandwish bun si dragut , dar avem si un mielut blondut dragut! pup! pup milutule!

Liana10 spunea...

@Adela-Blondutul nostru dragut e iezisor...hi,hi...neastamparat ca un cimpanzeu si rapid ca o veverita, dar noi ii zicem "soare" ;-) te pupam

silverzone.ro - campanie 15%